SUBARU COLONI F1
/C3B/ '90
-
1990: A
Subaru gyár megveszi a Coloni csapat 51%-os tulajdoni
hányadát. A fennmaradó 49%-ot továbbra is az alapító, Enzo Coloni
birtokolja. A csapat egy autót indít, melyet a belga Bertrand Gachot
vezetett.
- 1990, május: A
Subaru gyár kivásárolja Enzo tulajdoni hányadát is. A csapat 100%-os tulajdonosa a
SUBARU.
Szponzor:
Subaru
Csapatvezető: Enzo Coloni
Motor: boxer 12
Furat x löket: 84mm x 52.6mm
Löktérfogat: 3498cc
Sűrítési arány: 11.5:1
Teljesítmény: 600LE/12,500ford
Maximális fordulatszám: 13,000
Motor súlya: 159kg
Üzemanyag: Agip
Gyújtógyertyák: Champion
Váltó: Subaru 6MT
Kuplung: AP
Gumik: Goodyear
Fékek: Brembo |
|
Az
autó folyamatos meghibásodásai, és a vízszintes motor okozta F1-es
komplikációk végett:
- nem lehetett az autót a motor alján lévő leömlők miatt, a többi
F1-es autóhoz hasonló mértékben leültetni
-
1990, július: a
Subaru kiszállt az F1-ből. Újra Enzo Coloni kezébe
került a csapat 100%-os tulajdonjoga.
|