1997-es, Mo-n szinte
ismeretlen típus.
A hitelfelvételkor igazságügyi szakértőt kért a bank, mert az ő
katalógusukban csak 1993-ig létezik Subaru Vivio.
A Suzuki kis autói miatt Magyarországon nem forgalmazták, ezért
mindent, hangsúlyozom mégegyszer, MINDENT aranyárban mérnek hozzá.
(Pl.: Elfosta magát a bal első lengőkar alsó silentje!!!
Gyári ár: 82.000 HUF)
Műszaki adatok:
660ccm
55LE
Négyhengeres EMPI motoros szörnyeteg.
(A szerelők nagyrésze riadtan mered maga elé a "hengerszámlálás"
után.)
A Justyból már ismert módon kapcsolható összkerékmeghajtás, akár
menet közben is.
"Fürge", nőies, városi kisautó, de megállja a helyét -számára-
nehéz terepen is. Igazi terepjáró!
Mielőtt Bufnye hazaér, mindennap le kell küzdenie 3-400 méter
igazán combos, patakmeder jellegű emelkedőt! Száraz időben gond
nélkül, esős időben valódi "Subaru-feeling" kiséretében. A téli
hónapokat "tüzes pokolként" látja szerncsétlen kisautó. Ilyenkor
az összkerék ellenére napi program a hóláncszerelés és a töréstől
való rettegés.
Előfordul, hogy a terep még a remekül vezető Bufnyét is
meghátrálásra készteti. Ilyenkor szükség van a "férfi-erőre". Nem
ritkán szerencsétlen barátját rángatja le a hegyről, mert a
kisautó megmakacsolja magát! (Persze a hímnek mindig behódol és a
tényleg erőpróbáló terepen is hazakerepel!)
Fogyasztás:
5,5-6,5 L között
Lehetne kevesebb is, de a matricái miatt állandó próbatételek elé
van állítva! Bufnye 130-cal jár az autópályán (660ccm), a városban
pedig lámpától-lámpig!!!
Kihasználhatóság:
Alaphelyzetben két ember kényelmes, rövidtávú utazásaira
tervezték, ami kiválóan sikerült, sőt...
20-30km 4 ember számára is elviselhető benne, ha nincs csomagjuk.
A csomagtartó alaphelyzetben szinte nulla, egy átlagos vasárnapi
bevásárlás egyharmada is csak rutinos tetris-ezők számára elérhető
pakolási mennyiség, de...
A hátsó ülés két részletben dönthető!!! Így akár egy sedan impreza
"félcsomagtartónyi" méretét is ki lehet belőle sajtolni.
Kettő "darab" bullmastiff (fiú-lány) szűken, Laokon-csoport szerű
elhelyezkedés után kibírja az állatorvosig!!!
Extrák:
- manuálisan állítható külső tükör (amit gyakran behajt a
garázsajtó)
- manuális ablakemelők (klímaként is üzemel)
- SRS airbag a vezetőnek
- elektromosan kapcsolható összkerékmeghajtás
- 5 gang
- belülről nyitható csomagtér ajtó és tanksapka
- egy darab Subaru emléma(elől)
Nagyjából ennyi.
Összeségében egy hihetetlenül igénytelen és strapabíró autó
nőknek!
Serpa |